Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów:
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia pod warunkiem że paczka nie została otwarta a mebel złożony, po zwrocie można zakupić nowy mebel. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Wymiana produktu nie jest możliwa.
Czy wniesienie mebli jest w cenie?
Usługa wniesienia jest dostępna za dodatkową opłatą. Aby wycenić taką usługę należy skontaktować się ze sprzedawcą który poinformuje o kosztach.
Czy meble wysyłane są złożone czy do samodzielnego montażu ?
Meble wysyłamy w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją i wszystkimi potrzebnymi okuciami.
Czy mogę zamówić próbkę frontu mebli kuchennych ?
Istnieje możliwość otrzymania próbki frontu po wcześniejszym kontakcie z nami telefonicznie lub mailowo. Próbki są zwrotne i można ich zatrzymać u siebie. Koszt dostawy próbki w pierwszą stronę pokrywamy my, natomiast koszty związane ze zwrotem próbnika leżą po Państwa stronie.
Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Dowóz mebli za granicę jest możliwy po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami telefonicznie lub mailowo.
Czy mogę umówić się na konkretny dzień dostawy?
Nie ma możliwości wyboru konkretnego terminu dostawy ( dnia i godziny ). Firma transportowa kontaktuje się z Państwem parę dni wcześniej przed planowaną datą doręczenia. Jeśli dany termin by Państwu nie odpowiadał to można go odrzucić i wtedy kurier ustali nowy termin dostawy.
Co zrobić, jeśli produkt dotarł uszkodzony lub brakuje niektórych elementów w paczce?
Jeśli zauważysz uszkodzenia, skontaktuj się z nami jak najszybciej – poprosimy o zdjęcia i zaproponujemy wymianę lub zwrot, pod warunkiem jeśli nie będzie to uszkodzenie z Państwa winy. W przypadku braku niektórych elementów po kontakcie z nami i wyjaśnieniu sytuacji podeślemy brakujące elementy.
Jakie są koszty i czas dostawy?
Koszt dostawy zależy od wybranych produktów. W przypadku zamówień powyżej 499 zł koszt dostawy jest darmowy. Czas realizacji jest różny w zależności od zamawianego mebla i jego dostępności. Przyjmujemy że czas realizacji dla : szaf, komód, szafek rtv, witryn itp. to około 14 dni, dla mebli kuchennych to około 21 dni, dla łożek i kanap to około 6 tygodni.
Jak mogę się z Wami skontaktować ?
Jesteśmy dostępni przez:
- Formularz kontaktowy
- E-mail: kontakt@linlomeble.pl
- Telefon: 886 347 008 (pon.–pt., 8:00–20:00)